Merkezdemisiniz?
Ben 2 yıl kaldım orda, valla ne düzgün çocuk doktoru var ne hemşire var ne sağlık ocağında doğru düzgün sağlıkcı var. Abuk subuk tipleri hemşire diye koymuşlar, biz sağlık ocağında 2 yılda bir tane bile doktor görmemiştik mesela, şu an varsa şanslısınız. Hemşire deseniz utanmasa aşıyı bize yaptırıcaktı.
Ben gitmedim ama Cizre’de özel muayenehanesi olan bir çocuk doktoru varmış, iyi diyorlar, en azından devlet hastanesindekilere göre. Onu bir araştırın zaten 1 tane sanırım, cizre çocuk doktoru diye aratsanız çıkar.
Biz doktor açısından orda çok sıkıntı yaşadık, acillerde çok tartıştık muhattap bulamadığımız için. Şükür kurtulduk, size de çok geçmiş olsun..