Mom19 haaa kız istiyordunnn 😁 şimdi anladım. ☺️
bizde en baştan kız istiyorduk ilkini şükür kız oldu. Bundada rabbim tattırmadığımızı tattırsın birde oğlumuz olsun inşallah dedik ama gönül bir yandan kızın tadı başka ama yaa diyordu yinede ikiside ilk gönülden geçen oldu bizimde peki 4. Yü ne akla hizmet yaptın bacım, ne olmasını istersin gönlünden gecen ney 😁😁