Kbra89 pozitif çıktıgımız gün aile hekiminden aranmadık daha sisteme bile düşmedik 2 gün sonra sisteme düştük ben kendim aile hekimimizi aradım. İl sağlıktan arandık karantinaya girdiğimizi söylediler ilaç getireceklerini söylediler ama 2 gün kimse bir şey getirmeyince yine kendi aracımızla hastanenin covid bölümüne gidip ilaç aldık annem için,ben kullanmadım ilaç. İllere göre değişiyor işleyiş yoğunluğa göre daha doğrusu bizim bulunduğumuz ilde vaka fazla olduğu için saldım çayıra mevlam kayıra