Feyza1- saglık bakanlıgı ılac statusundekı ılaclaro verıyor ıcerıklerı temız olarak reklamlrı yapılanlar tatım bakanlıgı onaylı ve cogu destek amaclı verılıyor demır eksıklıgını gıderme gıbı bır ıspatları yok, bu yuzden doktorunuzun dedıgı d vıtamını ve kan ılacını kullanın gele de kan ılacı cok onemlı ben uc ay temız ıcerıklı dıye ferromıxını kullandım oglumda ılerı sevıyede demır eksıklıgo anemısı cıktı yanı bosuna ogluma vermısım sımdı dıyorum kı keske doktorumuzu dınleyıp basta ferrasanol verseymısım lutfen sız de aynı hataya dusmeyın