Merhaba arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum 19 günlük bebeğim var sarılık olmuştuk doktorun sağım yap bakalım kaç cc sütün cıkıyor demişti bugun sağım yaptım 80 cc yakın çıktı sizce iyi midir birde gece bu sütün hepsini versem bir sey olur mu ki