psikolog-anne Kızlar bugun 2 ay aşkımızı olduk, bebegim ilk defa yeşil kaka yaptı, aşıyla ilgili olabilir diye düşünüyorum. Yaşayan var mı acaba
CemileF psikolog-anne bizde 4 ay aşımızı olduk öncesinde 10 gündür kakada kan vardı bugün aşıdan sonra arttı. Doktorunaşıdan olabilir dedi. Takipte kalacakmışım. Bağırsak tepkili çocuklarda herhangi bir rahatsızlık bağırsaklara vurabilir diye okumuştım bir yerde. Doktorunuzla bir görüşün isterseniz. Mama kullanıyor musunuz? Yada bu aralar sebze ağırlıklı mı beslendiniz? Sebze de kakayı yeşil yapıyor. Ben süt diyetindeyim fazla sebze yediğim için kakası hafif yeşil hatta sütümün rengi bile değişti diyebilirim.
psikolog-anne CemileF yoo, mamada almıyor. Bugun aşıdan sonra ilk kez oldu. İnşallah birsey cıkmaz dediginiz gibi, doktora danısayım