Zynpsare 7 aylık bebeğim var 9 9buçuk gibi gece uykusuna geçmeyi oturmuştuk.Sallayarak uyuyordu.Ama iki gündür yatağa koyunca kıyameti koparıyor. Uyumuyor neden olabilir 😔
biraskmasali Zynpsare tedirgin olduğu birşey olabilir uyandığında sizi görememek sizin onunla sürekli temas halinde bulunmanız isteyebilir
Cnnirmm Zynpsare benim bebegimde ole bide emmiyo en son carsafda sallamayi denedim napim dis atak uyku geriligi bide babamiz yokdu babamlardaydik ne derse de ims cabuk duzene girer.
Zynpsare Nejlali ben ayağımda sallıyorum hatta iki gündür memede sallıyorum uyutmaya çalışıyorum ama yatağa bırakıncabasliyor ağlamaya beşiği sallamaya devam ediyorum bırakıp gitmiyorum da
Nejlali Zynpsare ozaman bence kudaklayarak uyutmayı dene kendini güvende hisseder bacaklarını sarmadan kollarını kundaklayıp uyutabilirsin işe yarıyor ben oğlumda öyle yapıyorum