5.16 günlük bebegim 1 haftadır kulağını elliyordu ama dün gece çok fena oldu aşırı huzursuzdu parçalıyordu resmen kulağını ya dişten yada enfeksiyondan olurmuş internette okudum doktora götürdüm enfeksiyonmuş kıpkırmızı olmuş dedi doktor siprogut damla ve zimaks antibiyotik verdi kullanipta iyi gelen oldu mu ne kadar süre sonra rahatlıyor bebek çünkü içim gidiyor böyle çırpınışına 😔