Ilknuraltun Melekizim en azından deneyim diyorum beni kullanıyor sürekli emmek istiyor kusuyor fazla geldiği için de
Sibelcan16655 NUK kauçuk emzik kizimda her emzigi denedim 4 ayda bunu tuttu suan ogluma kulkaniyorum oda hemen kavradi.
elmalikurabiye Ilknuraltun philips aventle basladik. Ama butun arkadaslarimin tabsiyesini uyup en ucuz damakli emzige gectim cuk cuk emdi suan heryerde yedekli birsuru emzik var wee baby nin 😂
elmalikurabiye Ilknuraltun valla dediler dediler inanmadim. Bigun e bebekte raftaki en ucuz emzigi verin bana dedim ve onu tuttu 😂 sonra stokladik. Simdi aventte aliyo chicco da ucuzlari da
Mommyishome Ilknuraltun philips avent alıyor benim bebem. Oioi aldım bi de onu da alıyordu başta biraz avente alışınca onu bıraktı öğürüyo verince