Bebegim 3 aylik geceleri 20.00 21.00 arasi uyutuyorum gecede 2 kez uyaniyor 12 bucuk ve 3 bucukta daha sonra 6 gbi kalkiyor doyurup tekrar salliyorum en gec 7 ye kdar uyuyor sizce normalmi gec yatirmakta bebekler icin saglikli degilmis ay gectikce yine ayni saatte uyusa sabah gec klkarmi acaba? Aliskanlikmi yoksa acikmakmi kalkma sebebi