EDT sahip olup kullanamayan biri olarak söylüyorum, vakumlamıyor.ortadan bastırınca vakumlamış gibi yapışıyor ama üzerinde rahatça sağa sola kayıyor ve oğlum kenarından elinle kaldırırken çok rahat çıkıyor. Bu anlamda Hiç memnun değilim. Sadece bölmeli tabak ihtiyacında kullanıyorum.