Merhaba herkese 😊 normalde buzdolabında tutuyorum ama yaklaşık 20 saatlik bir yolculuğumuz olacak, o esnada normal araba ortamı sıcaklığında duracak, bozulur mu acaba? Yenisini almam gerekir mi ne dersiniz? Daha 3-4 gündür kullanıyorduk fiyatı da ucuz değil. Ne yapmalı?