Mehmet09eymen kesinlikle tavsiye ediyorum. Doğduğundan beri mama ile besleniyor bebeğim. Hipp ile başladım. Aşırı derecede kabızlık problemi yaşadı oğlum. Sürekli fitil ile yapabiliyordu anca, ağlaya ağlaya. Doktorum conformile geç dedi. O gün bugündür ne kabızlık, ne bir kerecik gaz sancısı.. hiiiiç birşey olmadı 🙏🏼