Hacerr canım benımki atak döneminde çıldırmıscasına agladı ve sesi kısıldı doktorun saglıgı iyi hasta degıl demesine ragmen kayınvalıdemler inanmadı. Ama cok agladıgında ses telleri şiştiği için sesi kısılıe bizim 3-4 gün sürdü ağlatmamaya calıs enfeksiyn olsa öksürk ates de eşlik edebilir bi takıp et istersen