nesezeynep Kızlar haziranda sezeryan doğum yaptım aguustosta iki kere regl oldum kanamaları normaldi . Dün yine oldum ve lohusanın ilk kanamaları gibi durmuyor hasta bezi kullanmak zorunda kaldım benim gibi olanlar var mı neden olabilir bu kanama ?
aytiii nesezeynep ben de mayısta doğum yaptım lohusaliktan sonra dün 3.adetimi oldum. Ilk 2si aşırı derecede yoğundu 10ar gün sürdü bu sefer öncekiler kadar yoğun değil bakalım kaç gün sürecek 🤷🏾♀️
Esraeso Merhaba bende 2.5 ay önce sezeryan doğum yaptım normalde 6 gün adet olurum ama 8 gün sürdü ve çok aşırı oldum hasta bezi kullandın 8 gün boyunca
nesezeynep Yaaa neden oluyor acaba böyle doktora gittim baktı aksi bi şey yoktu anlamadım hormon testi yaptı