Gamze38 bebek bu ağlamaktan baska bildiği bişey yok zaten.ağlamasından tedirgin olma.bnmki daha bir aylıkken kucağa alınmak için ağlıyordu daha ne biliyosa o kdrcıkken.karnı doyuyo eminsen emzik dene masaj yapnayı dene duş aldır.gazı coksa gaz damlası iste doktorundan. Bizi nurseharveys rahatlattı baya