Aminenur06 Kızlar emziriyorum ama gündüz çok az sütüm geliyor ağlıyor emediği için gece sütüm geliyor ama hangi mamayı kullansam gündüz
Mysunshines17 Aminenur06 Ben ikiz bebeğime birine Aptamil birine bebelac Gold veriyorum her ikisinin kilo değerleri iyi deneyin hangisi size iyi gelecekse zaten bebekler bazı mamaları icmiyorkar bile