Kızlar saat 2 de düştü kanepede oturuyordu bende mutfaktaydım ev gümledi resmen bi koştum ağlıyor kafam acıdı diyor, gösterdi nasıl düştüğünü kanepeden kafa üstü eğilip düşmüş kanepe 40 cm bir kere daha düşmüştü ölçmüştüm, elim ayağım dolandı sarıldım falan sustu kaldığı yerden devam etti şımarıklığa bende uyutmadım, normalde hemen hastaneye götürürdüm en ufak birşeyde ama bulunduğum ildeki hastane pandemi hastanesi ve o ortama koymak istemedim. Hareketlerinde bi tuhaflık yok göz teması var, oyun oynuyor koşturuyor, konuşuyor, 2 öğün yemeğini yedi. Birşey yoktur dimi kızlar 😕🙁