Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu normal doğum yaptım. Adetim bittkten 1 hafta sonra falan tuvaletimi yapınca sildiğmde böyle peçeteye kahverengimsi bazen kan gibi lekeler gelyor dha çnce hiç böyle olmuyordu normal mi yoksa bi sıkıntı mı var sizde oluyor mu