Oğlum 32 günlük, bir haftalık olduğundan beri her altını açtığımda ılık su ve şampuanıyla yıkıyorum. Islak mendil ya da pamuk tenine değdi mi basıyordu yaygarayı ama yıkanmaya bayılıyor. Sonra iyice kurulayıp bezliyorum. Pişik kremi Bepanthen ama çok az kullandım. Bebek bezi gece Prima, gündüz Jenny Willy. Hiç pişik olmadı çok şükür.