Denniz Çalışmaya başlayan anneler, 6 ay altı bebeklerinize anne sütünü ne ile verdiniz? Özellıkle bıberon kullanmak ıstemeyen anneler?
Ebrareylulll Denniz ahh canım sakın biberon işine bulaşma ben salak gibi bebeğim 3 aylık biberonla mama verdim takviye olarak bebeğim artık beni emmiyo
Zzeynep20 Denniz alıştırma bardağı iyi bir çözüm bence. Chicco’nun 4+ bardağını aldım ben. Haftaya işe başlıyorum kızım tam 4 aylık olacak. 1-2 kez denedim beni reddetmedi ama daha fazla onunla süt alınca ne olacak göreceğiz.
Ebrareylulll Denniz sabah öğlen akşam veriyordum ama artık 3 saatte bir mama sadece geceleri uykuda iki defa annesi sütü
Denniz Ebrareylulll tüm öğünleri bıberonla mı verıyorsunuz? Bir ebe tanıdıgımız max 2 öğün bıberonla verın işten gelınce emzırın memeden soğuma olmaz dedı.
Zzeynep20 Denniz calma denemedim açıkçası. Biberon almıyor zaten benim sıpa. Alıştırma bardağının ucu biberom ucu gibi değil, küt. Dikdortgenimsi bir yapısı var. Memeden çok farklı bir şey olduğunu anlıyor bebek.