Emine_1245 gunes20 . Tabiki de yatmayacak. Ama o tarz besiklerin yandan açılıp normal yatak gibi 4-5 yaşa kadar kullanilma özelliği var
ayseadem gunes20 kendi fikrinizi kendinize saklayın o halde KULLANANLAR diye belirtmişim eğer belirttiğim markaları kullanmıyorsanız fikrinize ihtiyacım yok ben hangi yaşta yatağını ayırayım diye sormadım sonuçta
gunes20 ayseadem yanlış bişey mi yazmışım ki seviyenizi düşürüyorsunuz. Kolaylıklar dilemişim. Kötü bir şey mi? Ama haklısın tabii fikrimi kendimi saklıyorum🙋
ayseadem gunes20 herkesin yetiştirilme tarzı farklı tabi ama keşke milletin işine burnumuzu sokup sonrada zeytinyağı gibi üste çıkmasak
Ada_Deniz ayseadem anne yanı beşik 10 aylık bebek yatamaz biz şimdi kullanıorz chicconun çok memnunum ama oturmaya kalkamaya başlasa tehlikeli 4,5 aylığız sanırım en fazla 6 aya kadar kullanabilriz çok memnunjm orası ayrı bence park yatak alın
ayseadem Ada_Deniz galiba yazarken yanlış yazdım anne yanı asansörlü karyolalardan bahsediyorum kullananlar demek istediğimi anladılar resim yüklemeyi bilmediğim için ürünün fotoğrafını atamadım ama ürün 70+130 yani epeyce büyük
AmineGlce ayseadem 10 aylık bir bebeğe ancak park beşik alabilirsiniz çünkü ayaklanıyorlar artık beşikten düşme tehlikeleri var bilginize.
ArtunKuzusu ayseadem kullanan biri olarak yazmıştım bebeğim 4. Ayına girmedi daha en fazla 9-10 aylık olana kadar kullanabilirsin yüksekliği az ve 70 en dar aslında dönmeye başlayınca alıp pişman olma diye fikir verdik sadece