Kh201590 Dolunay4 bnde kullaniyorm bir yaşına kadar bazen bir çay kaşığı veriyordm bazen mamasina bisküvisinin içine katiyordm ama şimdi bı tatlı kaşığı veriyorm
MarlaSinger Ben veriyorum oğlum 12 aylık. 6. Aydan itibaren kahvaltıda verdim. Bazen mamalarına muhallebilerine katıyorum
Emine_1245 Istegram da gıda dedektifi diye bir sayfa var bu hünnabı pek iyi getirmemişti hatırladığım kadarıyla