Pares geçici bir durum emin olun. Kızım öyleydi benim. Sadece uyurken emerdi. Asla ne biberon ne emzik vermedim. Gündüz uyutmaya çalışıyordum tan mayışırken memeyi veriyordum. Öyle öyle alıştı. Kasmayın, strese girmeyin ve üzmeyin kendinizi.. gececek:)