Minnokkunannesi Gazdan dolayı uyumuyor olabilir, daha çok küçük sizin kokunuzu istiyor olabilir, biz 50 günü o şekilde geçirdik, bayılmıyorsunuz merak etmeyin :) O da dünyaya alışmaya çalışıyor tek güvendiği şey sizsiniz. Doktorunuz sağlıklı bir bebek diyorsa bol bol emzirin kucaklayın, bugünler geçecek, doktorunuzla konuşmadan mama vermeyin bence. Arabayla gezdirmeye çıkarın gazsa sorun iyi gelecektir, gaz masajı yapmayı deneyin.