Herkese selam hanımlar. Benim özellikle koyu renk saç boyalarına alerjim var. Boyadığımda içinde bulunan bi maddeye olan alerjimden dolayı boyanın değdiği yer yerim şişiyor kızarıyor ve kaşınıyor. Ama nasıl bir şişme! Hatta iltahap akıyor o derece. Bunu birkaç farklı markada kolumda deneyerek baktım ama sonuç aynı oldu. Size sormak istediğim benim gibi alerji olup da organik boya kullanıp sıkıntı yaşamayan oldu mu hiç? Hadi şimdi neyse ilerde saçlarım beyazladığında napıcam bu durum çok canımı sıkıyor..