Arkadaşlar kanguruyu birkaç defa kullandım hiçbir deformesi yok kızım içinde pek durmuyor o yüzden satıyorum 100 TL ye vereceğim mağazada şuan ki fiyatı 160 TL. Welsoft tulum ise beden olarak 3-6 ay geçen kış almıştım kızım zaten ocak doğumlu sadece iki üç defa giydi onunda hiçbir deformesi yoktur yanında şapka ve atkıyı bırakıyorum 75 TL ye veririm onunda şuan ki fiyatı 125 TL
https://hizliresim.com/A0wt7i
https://hizliresim.com/WYDdxh