Yagmurliva Merhaba güzel anneler 9. Ayda yapılan alıda ne gibi yan etkiler yaşadınız çok ateş yapıyo mu?
Deletedmom_12 Yagmurliva 9.ay aşısını hatırlamak bile istemiyorum çok fena ateşlendi gözlerini bile açmıyordu yavrum çok kötüydu ama her bebek farklı oluyor cogundanda 9.aydaki aşısında ateslenmedigini duydum
Yagmurliva CemreKerem35 biz her aşıda yaşadık sadece 6. Ay aşısında yaşamadık onada hayret ettik resmen 3 gün sabaha kadr nöbet tutyrm ateş huysuzluk ağlama 😬acaba bunda olacak mı merak içindeyim yarın aşımız var