Selen21 Anneler yenidoğan sünneti yaptıran var mı iyileşme süreci nasıl oluyor, kaç gün yıkanmıyor, ağlıyorlar mı çok, iyileşme süreci kaç gün bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻
Berinn Selen21 merhaba yeni doğan sünneti değil ama 8 aylıkken yaptırdım ben çok da iyi oldu hiç bişi anlamadık 1 gün de toparladı hemen 10 gün yıkamadık biz
Anaogul Selen21 canım biz 2 buçuk aylıkken yaptırdık lokal anestezi oldu iğneyi yaparken ağladı 10 saniye kadar sonra işlem sırasında hissetmedi ama ilk çişinde çok ağladı ilk gün biraz zor sonrası daha rahat 3 gün sonra yıkadık
Serzane Selen21 merhaba oğlum 6 aylık yeni sünnet ettik 8 günü bitti ilk gün zor enfeksiyon kapmadığı sürece pêk sıkıntısı olmuyor 1 haftası geçti yıkadım dikişler hala duruyor