Sumeyyelan Ruzgarbaby aptamil kaç kullanıyorsunuz ben bebeği mi emziremiycrm 2 gün aptamil aldık kokusu bi değişik sanki ya 30 ml ne bi ölçek koydum yaptım ama içmedi neden acaba
Atlas2020 Aysima1234 canım bende aptmll kullanıyorum ilk hello organik kullandım iki mamada gayet güzel
asel2020 Aysima1234 doğduğundan beri aptamil kullanıyorum.Gazı olduğundan dolayı bir kez sma mama aldım kakası yeşil oldu.Hemen bıraktım.6 aylık Suan bebeğim erken doğum olmasına ragmen suan 7.300 kilo:)))
KahramanAnne Perimasali 1 ay 10 günlük kilo alımı önden gidiyor. Mama artı anne sütü şeklinde gidiyoruz ama
Biricigm Aysima1234 hipp iyi ama bi hafta bile gitmiyo bütçemi aştığı için değiştircm. Humanaya veya sma ya geçmeyi düşünüyorum
fatmagulbrs KahramanAnne sütünüz yetmeyince mi mama veriyorsunuz nasıl yapıyorsunuz Bide mama ne kullanıyorsunuz