xbiranne 4 aylık şuan. Aşırı huysuzluk, uykuya dalamama ve bol bol salyamız var ek olarak sürekli ellerini emiyor. Sizce diş midir ? Kayınvalidem diş olabilir dedi de henüz erken ama hiç kir şey yokken huysuzluk falan üsste saydıkları olmaya başladı
Azizeguney xbiranne Yok o ağzında bol bol salya olması bizde de oldu hemen hemen herkes diş çıkacak dedi ama o işler öyle değil. Ağzındaki tükürük bezlerini kontrol edemediği için sürekli salyalanıyor. Ve uzuvlarını öğrendiği içinde elleri sürekli ağzında oluyor. Huysuzluk uykusuzluk bunlar normal zaten. Benim kızımın ilk dişleri 8. Ayda çıktı.
Zeyno111 xbiranne Olabiliyor canım bebekten bebeğe değişir bu süreç diş çıkmadan uzun zaman önce salya huzursuzluk baş gösterebilir genelde 5-6.aylarında çıkaracaktır. Bizim 3.ay salyası başlamıştı mesela 6.ayda çıkardık ilk dişi
xbiranne Miracimmm yaa gerçekten sürekli ağlıyor uykuya dalamıyor mesajla uyku saati akşam 5 ya 3 te ağlamaya başlıyor. Uyanır uyanmaz ağlıyor artık
xbiranne doganursezmag yaaa gerçekten sürekli ağlıyor şuan ayakta kucağımda tek elimle yazıyorum size
Badeli xbiranne Biz 4,5 aylıkken diş çıkardık. Alttan iki dişi arka arkaya çıktı şu an 6 aylığız sanırım yine diş gelecek😓🤗
Hazalce xbiranne diş de olabilir ben anlayamamıştım aynı belirtiler vardı dişi görünce yok artık dedik 3 ay 20 günlüktü suan 4 ay 17 günlük alttan 2 dişimiz çıktı ne yapalım nasip böyleymiş bende erken diye üzülmüştüm
CemreKerem35 xbiranne 5 ay 15 günlük iken ilk dişimizi çıkardık . 1 yaşına girdiğinde 16 tane dişi vardı 😅 bazı bebekler erken çıkarıyor . Damaklarini kontrol ederek anlayabilirsiniz.
masalduru xbiranne evet canm diş olabılır benım kızm 4 bucuk aylık ıkı tane cıkardı aynı sızınkı gıbı cok huysuz Du hala da öyle
Melisskocamann xbiranne oğlum 2 ay 27 günlük aynı problem bizdede var 6 yaşında ki kız kardeşim 3 aylık çıkarmıştı öncesi bol salya ağlamaydı bakalım biz ne zaman çıkarırız