Umutefemoom Ezgi94 aa benim de annemler demirtas ta oturuyorlar daha önce bizde oradaydık ama burası eşimin işine daha yakın die tasindij🤣🤣
Elif-Liya Saripapatyaannesi34 Trakya güzeldir ya Tekirdağ da görev yaptım ilk başta insanı kolay kabul etmezler sonradan da bırakmazlar can ciğer olurlar.
Balteknem Saripapatyaannesi34 olabilir canim kirklareli biraz degil baya gelisti uni degistirdi oraya baya edirneyi degistirmedi ins alisirsin zamanla