Nmmerve080 Merhaba benim de 1 ay önce bebeğimde vardi ,ölçüm degerkeri neydi sizinkinin ? Bizim tek tarafta 58di.Bir ay boyunca çift bez kullandık onu da en kaba olan bezlerden birini seçip kullandım bebeğim ilk hafta yadirgadi pek hoşuna gitmedi ama alıştı bugün kontrolümüz vardı ve 64e yukselmis.Yani çift bez tedavi değil diye yazılıyor bazı yerlerde ama şükür biz sorunumuzu atlattık tabi o dönemde gerek emzirme de gerek alt değişiminde azami dikkat gosterdik.Bebegin bacaklarını asla birleştirme den ahhatta emzirme esnasında bile arasına yastık koyarak emzirdim.Alt degisiminde ise bebeğim bacaklarini kaldırmadan bezi alttan sürükleyip değişim yaptik.Bunlari hepsi teyikliyirmus bilginiz olsun.Gecmis olsun size de