TGBYBSEN Bebeğim 5 buçuk aylık sadece anne sütü ile besleniyor iki gündür kaka yapmıyor . İdrar çıkışı ,gaz çıkışı var ama kaka yapmıyor normal mi ? Doktor kontrolüm bu hafta sonu telefonla da ulaşamıyorum sizden yardım almak istiyorum
Nazlii TGBYBSEN normal merak etmeyin, sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal, benim bebeğim de 4 buçuk aylık birden kesilmişti her gün yaparken artık 4-5 günde bir yapıyor.
Sibel_ismet TGBYBSEN anne sütü alan bebeklerde bu normal benim oğlum 5 gün yapmadığı olmuştu eğer ek gidaya yakinda basarsanız zeytinyağı ilave edin 1 çay kaşığı
TGBYBSEN Nazlii Resmen yüreğime su serptiniz bugün yine kaka yapmayınca çok tedirgin oldum ilk çocuğum herşeyde korkuyorum 😊
TGBYBSEN Sibel_ismet Ek gıdaya doktorumuza gittikten sonra başlayacağız o şekilde demişti doktorumuz. Çok teşekkürler