Merve08 bende aynı canım geçen hafta solomombaby den yenidoğan aparatıyla kanguru aldım. Ama her yöne değilmiş. Hoş bebeğim hiç sevmedi çığlık çığlığa bağırdı. Her türlü geri iade edicem. Ama biraz büyüyünce her yöne olan modelinden tekrar alıcam. O daha mantıklı. Bebek büyüyünce etrafı izler.