Ozlm___ aglarsaniz ilac bile fayda etmez ama kotu degilseniz ilaca sarilmayin hemen yeme icme onemli ilac degil bende gecirdim ilac kullanmadim hamileydim hamileler daha riskli dediler korkuttular piskolojim bozuldu artk ama hamd olsun iyiyim gecti gitti yediklerime.dikkat ettim bol su ictim stres uzuntu yasak moral yuksek olacak