Aysglkizilcan Hanımlar 4. Ayda kullanan var mi kavanoz mamaları [https://www.google.com.tr/search?q=kavanoz+mama&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjctbS_7-3rAhWuUhUIHfJgBMwQ_AUoAnoECAwQAg&biw=487&bih=732] ben de düşünüyorum sakıncası var mi
Kulahci Oğlumda 6.aydan sonra kullanmıştım süt yumurta alerjisi vardı ev yapımı yemiyodu tek çare alıyodum. Ev yapımı yemiyorsa verilebilir bence ben cok zararlı görmüyorum
Aysglkizilcan Kulahci ablam da kullanmıştı 4. Ay da ve hep devam etti. Anne sütü içmiyor mama kullanıyoruz. 4. Ay itibaren yazanlar var sakıncalı olsa bence 4. Ay itibaren yazmaz satılmaz diye düşünüyorum 🤷🏻♀️.