Merhaba güzel anneler,
Ben bugüne kadar güvenilir olması açısından hep indirim kovalayıp ebebek, joker, civil gibi yerlerden aldım. Sizler mamaları nereden alıyorsunuz? Daha indirimli uygun olan ve güvenilir yerler varsa keşfettiğiniz paylaşırsanız sevinirim. Malum fiyatlar uçtu gidiyor.