DRn_gunes_11 4. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar.Oğlum 280gr küsür almıştı aynen böyle devam demişti doktorlar ve ebe hemşire. Bir de alerji vs olma ihtimali de olabilir. Örneğini yüzlerce gördüm. Bende fıstık ve domates yiyince sütüm etkilenirdi mesela.Emzirirken kestim ilk 7-8 ay yememiştim.Bu ihtimallere bakıldıysa biberon hiç sevmeyedebilir.Öyle bebekler de var.Ben oğlumu 3 aya yakın sağımla besledim. Şırınga,kaşık,fincanla aldı.Biberonla asla almadı, zaten meme reddiyle savaştığımdan biberon vermek istememiştim ama denemedim de değil.