Glyykt Yok anam bu kilolar gidecek aynaya bakamaz oldum resmen kiyafetim kalmadı yicek emziriyorum diye dahada kilo almak istemiyorum 10 gundur ekmegi kestim sadece kahvaltıda iki dilim kepek ekmeği yiyorum okadar şekeri kesemedim malesef ama azalttim çayı şekersiz içemediğim için kahvaltıda iki dilim kepek ekmeği yiyorum 5 zeytin biraz peynir bol çay öğleyi geçiştiriyorum aksamda genelde süt yapsi diye bulgur pilavi yanina et birazda corba bol salata (saat 7 ye kadar hepsi bitiyo tabi) 2 buçuk litre su içiyorum 2 kilo gitti şuan 10 gunde inş. Hepsini vercem niyetliyim bu sefer olcak belki sizde bana katılmak istersiniz beraber verriz motive olur bize haftalık verdiklerimizı yazarız buraya
ikos58 Glyykt kepek kabızlık yapabılır tam bugday ekmegı tercıh edın. Tamamen hayatınızdan cıkarmayın lıf bızım ıcın onemlı. Her ogunde 1 dılım ekmek tuketın.
Fatma123 Momemy ben sadece ekmeği ve tatlıyı kestin bide evde kendi kendime hareketler yaptım o kadar 😊
Narquilla Diyete başladığım zaman malesef sütüm azalmıştı ki öyle yemeden içmeden de kesmemiştim kendimi şimdi bir daha korkuyorum başlamaya azaldı ve çoğaltamıyorum sütümü tamamen kesilir diye bi süre daha tombik dolaşmaya razıyım 🙈
Dimplesbaby 11 gündür diyetteyim 83.4 le başlamıştım Bugün sabah tartıldım 79.8 gördüm şükür günde 2 öğün yiyorum sabah 2 yumurta 6 7 zeytin yeşil çay maydanoz ve bir dilim tahıllı ekmek öğlen genelde bişey yemiyorum çok acıkırsam bir iki kuru erik akşam 200 gram et tavuk balık yanına bol salata salatanın sosuna 1 kaşık zeytinyağ ve az nar ekşisi döküyorum akşam bir portakalın yarısı yiyorum et balık olmadığı zaman yeşil mercimek salatası yapıyorum yeşil mercimeği haşlayıp salatanın içine 3 4 kaşık ekleyip sadece onu yiyorum