Nscaslan34 1.5 aylık olduk ve 0.3 ay kıyafetleri artık olmuyor nerdeyse sanıyorum ki artık 3 6 ayları kullanmaya geçiyoruz ne zaman kullanma süresi uzayacak kıyafetlerin bilen ?
MerveAkbs Çocuğun yediği helal giydiği haram derler öyle eskiyip kaldıracağın bi kıyafet olmaz ben bi kere giydirip kaldırdığım kıyafetleri biliyorum. 😊
Ensari 0-3 aylığıda bir ay sonra bırakırsın 3-6 ya geçersin bebekler çok hızlı büyüyor gerçekten onun için çok fazla zıbın ve kıyafet gerçekten alınmaması lazım tabi ilk çocuktan sonra anlayabiliyo anneler 🤗
Nscaslan34 Bileydim hep 3 6 alırdım 😂😂 ne kadar ozenmistim meger zaten bida çocuğum olursa bi tane hastane çıkışı tamamdır 😂😂 bundan kalanlar yeter