ZeynepEceninAnnesii ybk2019 yok canım sadece içindeki kartları eksik. Kitapta bi deforme yok öyle istersen dolap hesabım var ordan bakabilirsin.
Deletedmom11 Keremikonunannesi inşallah çok teşekkür ederim :) olmazsa gökçenin hayanlarına kitlerim aldırırım birisine 😂
Sblsrgnsn Deletedmom11 evet haklisiniz cok pahali yillik bizde taksitle aldik tek seferde zorlayabiliyor tek tek satin almak isterseniz d&r da gormustum fiyati nekadar bilmiyorum uygunsa ordan bakabilirsiniz
Sblsrgnsn Keremikonunannesi evet ya kitabin en kotu ozelligi kolay parcalaniyor olmasi her ayki sayfalar paramparca bide simdi yemeye basladi onun parcalarini daha kotu oldu🤦♀️