Papatyaa_ Anneler selam ,, birler danışmak istiyorum. devit-3 ben kullansam,, ocean bebeğime gersem bi sıkıntı yaşar mıyım ??
anne15 Papatyaa_ devit3 ben kullanıyorum kızıma baska aldım doktora sorup deviti ona vermiyprum artık bi sorun olmaz ama damladan damlaya miktar değişiyo galiba
Papatyaa_ anne15 bugün doktorum devit i bebeğe kullanma dedi ama ben kullansam olur mu diye sormak da aklıma gelmedi. Hamileyken kullanıyordum. Şimdi bebeğime ocean yazdı devit elimde kaldı
Papatyaa_ Maviyemeftun 19 günlük 1 yaşına kadar d vitamini verilmesi gerekiyor evet ama elimde devit var bugün doktorum da bebeğe devit kullanma paraben içeriyor dedi. Ocean yazdı. Deviti ben kullansam olur mu acaba
anne15 Papatyaa_ sağlık ocağında zaten bir anneye bir bebeğe veriyolar ondan kullanabilirsin ben kullanıyprım onu kızıma baska aldım
Maviyemeftun Papatyaa_ şimdi anladım. Yetişkinler için oceanın farklı bir formu var elinizdeki hafif olduğu için size etki etmez