A_y_can34 benim oğlum 2 hafta sonra tam 2 yaşında olacak. Kalabalık ortamlara girdiğinde bizi unutur, ortama uyum sağlar. Bir yabancıyla bile oynayarak onunla gidebilir, hiç annem babam nerde diye aramaz. Güvenli bağlanma adına Burada problem var mı sizce ? Buarada 2 aylıktan itibaren meme reddiyle savaştım, 11 ayına kadar emzirdim ( 9.ve 10.aylarda diş operasyonu olduğumdan ağrıkesici, antibiyotik ve serumlardan dolayı sütüm kesildi), 7.ayında da odasını ayırdım. Biraz bağımsız bir çocuk, o nedenle endişeliyim.