Borankus Kizlar dunn saglik ocagina kontrole gittik 5 ayi doldurduk hemsire bana evde yogurt mayalayip tadima baslaya bilirsin bide evde elma sürü ve havuc suyu yapip verebilirsin dedi sizce 6 ayimi bekliyim basliyim mi kafam o kadar karisti ki
Damla93 Borankus benimkide 5 buçuk aylık ben 5. Aydan beri ufak ufak tadım yapıyorum karın doyurma değil tadına baktırıyorum sadece bi çay kaşığı kadar
EslemEva_23 Borankus canım 6 ayı bekleme ver tatsın çocuğun hemen 6 ay kuralı bir tek bizlerde var başka ülkeler 4.5 5 ayda başlayan ebeveynler var ek gıda deyince direk doyuracak kadar değil zaten tadımlık tadımlık verilip bebek alıştırılıyor bu sadece ver kuzum keçi sütü alıp yoğurt yapıp verebilirsin çok sağlıklı ve yoğurt çok iyi
Yesidil Damla93 bizde 5.5 aylığız. Tadınmlar yaptırıyorum bende ama yemiyor çıkarıyor hep ağzından 3 gün havuç verdim 3 günde patates hep çıkarıyor suatını ekşitiyor bu normal mi yoksa bi tek bnmki mi böyle
Damla93 Yesidil normal benimkide öyle sanki limon yalatıyorum gibi bi tuhaf ekşitiyo suratını zaten o yüzden tadım diyolar ya damak zevki oluşsun tadları ayırsın diye zamanla yicek
EslemEva_23 Yesidil normla canım çünkü mama veya anne sütü alıyorsa onların tadını bildiği için yapabilir zamanla alışır