merhaba bayanlar 19 aylik kizim var 10 aylıkken 2 aylik bi adet donemim oldu ve ramazan bayramından itibaren bir ay surekli adettim ama sonra geçti emzirmeye devam ediyorum adet olmamam normal mi acaba 1 yaşından sonra olursun demişlerdi bi hamilelik belirtim de yok doktora gitmeli miyim bilemedim bu sekilde olan var mi acaba fikir alabileceğim. Şimdiden teşekkürler.