Smgeakkurt yapacağı en mantıklı şey çocuğu bırakmak ve hayatına güzelce devam etmek olmalı. Buraya yazıyorum böyle davarlar sonra “ben tam tatmin olmadım” diye kadın dövüyor “ güzel değilsin” diye işkence ediyor. Herkesin sevabı günahı boynuna, hesabı Allah sorar. Kız da yalan söylerse doğru olmaz. Doktor zaten anlıyor direk. hymen zarar görmemiş olsa dahi ilk gece kanama olmasa kapıya koyardı yani kızı.