AlpBurcu Aşılarını yaptırdık canım, 3 aşıyı da bugün yaptılar. Çok ağladı, içim acıdı ama hemen sakinleşti. Calpol şurup ve paranoxS fitil verdiler, ateşi çıkarsa önce şurup verirsin düşmezse yarım fitil verirsin ama ikisinin arası 4 saat olmalı dediler. Bakalım biz nasıl geçiricez bugünü.. Sizin ateş durumunuz nasıl şu an düştü mü ?