Merhaba herkese oğlum bugün 4 ayı doldurdu mama artı meme ilerliyoruz günde 2 veya 3 kez mama veriyorum
aylık kontrolümüzde 650 gr almış gözüküyordu doktor normal dedi ancak mama verdiğim için ek gıdaya da başlayabileceğim söylendi
benim aklımda soru işaretleri var .. aranızda 4.ay olup ek gıdaya başlayanlar varsa sizler neler verdiniz bebişlere bana da anlatır mısnız 🥰