Kızlar merhaba oğlum ilk doğduğunda eşim ben oğlum yatakta beraber yatıyorduk benim eşim çok deli yatıyor baktım çocuğun üstüne çıkıcak sonra biz yatakları ayırdık korktuğum için beşiğe defalarca yatırmaya çalıştım beşikte asla yatmadı emziriyordum beşiğe yatırdığım an uyanıyordu kıyamet kopuyordu oğlum şimdi 13 aylık hala emerek uyuyor ama artık yeter 13 aydır eşimle ayrı yatıyorum artık oğlumu beşiğe alıştırmam lazım sizce nasıl alıştırabilirim